GML (Graph Machine Learning)

GML (Graph Machine Learning)

یادگیری ماشین گراف
GML (Graph Machine Learning)

GML (Graph Machine Learning)

یادگیری ماشین گراف

LLMها، تجارت الکترونیک: محل فروش هوش‌مصنوعی، برای بازارهای تجاری جدید

چگونه یک کارآفرین می‌داند که محصولات یا خدمات کسب و کار در مکانی مورد نیاز است؟ امکان گسترش بازار یک کسب و کار در جهت‌های جدید تقاضا چیست؟

تجارت الکترونیک در ابتدا مشخص کرد که برای بسیاری از کجا بخرند، سپس کجا بفروشند. در حالی که خریدهای آنلاین غالب شده است، تقاضا لزوماً با توجه به اکتشافات انبوه مشتریان تغییر نکرده است.

به سادگی، در حالی که تجارت الکترونیک امروزی محل فروش [برخط] را فراهم می‌کند، به طور خودکار حجم تقاضای جدیدی را جذب نمی‌کند. برخی از محصولات در برخی جاها کمیاب و در برخی جاها فراوان هستند. اگرچه عوامل اقتصادی متعددی مسئول این امر هستند، اما دانستن این موضوع فقط از طریق فروش برخط ساده نیست.

هدف استفاده از هوش‌مصنوعی برای جمع‌آوری اطلاعات در بین منابع موجود و منابع جدید است تا شناسایی عواملی را آسان کند تا بدانیم در مکان‌های خاص و در زمان‌های خاص تقاضا برای محصولات یا خدمات خاصی وجود دارد یا خواهد بود.

  

در هر کشوری پمپ بنزین وجود دارد. جاهایی وجود دارد که این پمپ بنزین‌ها متراکم هستند و مکان‌هایی پراکنده هستند، اما نقاط عطفی برای اطلاعات در مورد یک منطقه خاص ارائه می‌کنند که می‌تواند به اطلاعات بازار برای کارآفرینی تبدیل شود که به دنبال مکان دیگری برای فروش است.

برخی از مکان‌ها دارای واحد مسکونی، برخی دارای مدارس، و برخی دیگر دارای بزرگراه، پارک، مراکز ورزشی، مشاغل و غیره هستند. نیازهایی در ارتباط با این مکان‌ها وجود دارد که می‌تواند آنها را به بازارهای جدیدی برای چندین کارآفرین تبدیل کند.

این می‌تواند به یکی از راه‌حل‌های اصلی که مدل‌های زبان بزرگ [LLMها] ارائه می‌کنند، تبدیل شود، زیرا جهت‌های جدیدی برای فروش و همچنین چندین اطلاعات ضروری دیگر از جمله پیش‌بینی‌های ادراک ذهن برای مصرف‌کنندگان جستجو می‌شود.

LLMها می‌توانند از اطلاعات جدید و موجود برای رتبه‌بندی احتمالات برای میزان انجام یک محصول یا خدمات در جایی استفاده کنند، سپس اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت محصولات به آنجا ارائه دهند، یا به دنبال شرکای محلی و همچنین کانال‌های پرداخت باشند.

هدف تضمین یک چشم انداز رقابتی بهتر و همچنین گزینههایی برای خریداران و فروشندگان، شکل دادن به رشد برای کسب و کارهای کوچک، کیفیت و صرفه‌جویی در گزینههای مختلف است. این می‌تواند به یک راه‌حل اصلی با هوش مصنوعی در سال‌های آینده تبدیل شود، که فراتر از استفاده از عوامل هوش‌مصنوعی برای خرید است.

یک گزارش اخیر توسط Adobe Analytics، Cyber ​​Monday به رکورد 13.3 میلیارد دلار در مخارجبرخط با اکثریت فروش توسط موبایل رسیده است، که بیان می‌کند: داده‌های Adobe Analytics نشان می‌دهد که هزینه‌های فصل تعطیلات به‌صورت برخط ثبت شده است، با رشد 7.3 درصدی Cyber ​​Monday نسبت به سال گذشته (سالانه) به 13.3 میلیارد دلار و هفته سایبر با 8.2 درصد افزایش در سال به 41.1 میلیارد دلار رسید. از طریق یک دستگاه تلفن همراه در روز سایبر دوشنبه، بالاترین رقم تاریخ که نشان دهنده 7.6 میلیارد دلار هزینه برخط است، ربات‌های چت مبتنی بر هوش‌مصنوعی در سال نسبت به سال گذشته 13.3 درصد افزایش یافته و بر نحوه خرید برخط مشتریان تأثیر می‌گذارند و ترافیک سایت‌های خرده‌فروشی در دوشنبه سایبر 1950 درصد سال قبل افزایش یافته است. (Nasdaq:ADBE) داده‌های خرید برخط را برای فصل تعطیلات 2024 منتشر کرد که شامل هفته سایبر، دوره خرید پنج روزه از روز شکرگزاری تا جمعه سیاه و دوشنبه سایبری است. بر اساس داده‌های Adobe Analytics، این گزارش جامع‌ترین دیدگاه را در مورد تجارت الکترونیک ایالات متحده با تجزیه و تحلیل معاملات تجارت برخط ارائه می‌کند که بیش از 1 تریلیون بازدید از سایت‌های خرده‌فروشی ایالات متحده، 100 میلیون SKU و 18 دسته محصول را پوشش می‌دهد. اکثریت 100 خرده فروش اینترنتی برتر در ایالات متحده به Adobe Analytics برای ارائه، اندازه‌گیری و شخصی‌سازی تجربیات خرید برخط اعتماد دارند.

اخیراً اعلامیه‌ای از سوی آمازون، معرفی Amazon Haul وجود دارد - مجموعه وسیعی از محصولات 20 دلاری یا کمتر، که اکثر آنها کمتر از 10 دلار هستند، که بیان می‌کند: «ما تجربه‌ای را در اپلیکیشن خرید آمازون و وب‌سایت تلفن همراه به نام «Amazon Haul» معرفی می‌کنیم. به مشتریان در ایالات متحده مکانی برای کشف مد، خانه، سبک زندگی، وسایل الکترونیکی و سایر محصولات مقرون به صرفه تر با قیمتهای بسیار پایین و زمان‌های تحویل معمولی یک تا دو هفته‌ای ارائه می‌دهد. آمازون طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد - قیمت همه آنها 20 دلار و کمتر - که توسط ضمانت A-to-z آمازون پشتیبانی می‌شود، که از مشتریان هنگام خرید در فروشگاه ما محافظت می‌کند، چه توسط آمازون یا یکی از شرکای فروش ما فروخته شود. Amazon Haul اکنون به صورت بتا عرضه می‌شود و در صورت به روز رسانی بعدی برنامه خرید آمازون خود، در دسترس مشتریان ایالات متحده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد